ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ:
ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΟΝΤΩΣ ΕΝΑ ΔΙΣΕΠΙΛΥΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

σημαντικό για την ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, αφού απασχολεί χιλιάδες μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς. Μεγάλος αριθμός μαθητών και μαθητριών τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αποτυγχάνουν καθημερινά, στερούνται έγκαιρης διάγνωσης των Μαθησιακών τους Δυσκολιών ή αποτελεσματικής εκπαιδευτικής στήριξης. Πολλοί μάλιστα αποτυγχάνουν στο σχολικό σύστημα χωρίς καν να γνωρίζουν ότι αντιμετωπίζουν Μαθησιακές Δυσκολίες.
Οι μαθητές αυτοί συχνά απογοητεύονται και σταματούν την προσπάθεια.
Από την άλλη πλευρά, οι εκπαιδευτικοί μη γνωρίζοντας πώς να συμπεριφερθούν στα παιδιά αναζητούν μόνοι τους τρόπους υποστήριξης. Έτσι, αισθάνονται συχνά ανεπαρκείς και αναποτελεσματικοί.
Το ίδιο και οι γονείς αγχωμένοι, απογοητευμένοι και συχνά σε σύγχυση προσπαθούν να βρουν λύσεις για τις Μαθησιακές Δυσκολίες των παιδιών τους, με υψηλό χρηματικό και ψυχικό κόστος και με αβέβαια αποτελέσματα.
Από την άλλη πλευρά, οι εκπαιδευτικοί μη γνωρίζοντας πώς να συμπεριφερθούν στα παιδιά αναζητούν μόνοι τους τρόπους υποστήριξης. Έτσι, αισθάνονται συχνά ανεπαρκείς και αναποτελεσματικοί.
Το ίδιο και οι γονείς αγχωμένοι, απογοητευμένοι και συχνά σε σύγχυση προσπαθούν να βρουν λύσεις για τις Μαθησιακές Δυσκολίες των παιδιών τους, με υψηλό χρηματικό και ψυχικό κόστος και με αβέβαια αποτελέσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου