Παράγοντες
που διευκολύνουν την επικοινωνία εκπαιδευτικού- μαθητών:
- Αποδοχή και σεβασμός του μαθητή
- Αμεροληψία-Δικαιοσύνη
- Ειλικρίνεια- διαφάνεια
- Συνέπεια
- Χρήση θετικών διατυπώσεων
- Ενθάρρυνση των μαθητών- Ενίσχυση της θετικής τους αυτοαντίληψης
- Καλή προετοιμασία για το μάθημα-Δημιουργία ενδιαφέροντος για τη μαθησιακή διαδικασία
- Ανάθεση ευθυνών
- Αποφυγή κάθε μορφής σαρκασμού, γελοιοποίησης, ετικετοποίησης, ταπείνωσης
- Αποφυγή εκτόξευσης απειλών
- Αποφυγή προσωπικών μανιερισμών (στόμφου…)
- Αποφυγή απώλειας ψυχραιμίας

Δεν χρειάζεται πανικός όμως…
ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΈΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΜΕΡΑ…
Δε διδάσκουμε τόσο μ’αυτά που λέμε…
Ούτε μ’αυτά που κάνουμε…
Διδάσκουμε
κυρίως
Μ’αυτό που είμαστε
(Το υλικό αντλήθηκε απ΄τις σημειώσεις της κυρίας Δεδούλη
Μαρίνας, Ψυχολόγου και Σχολικού Συμβούλου ΠΕ 02, στα πλαίσια της εισήγησής της «Η
ψυχοσυναισθηματική εμπειρία των σχέσεων στη σχολική κοινότητα» στο Θερινό Πανεπιστήμιο
Οινουσσών).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου